KPSS 2017/1 Yerleştirme Sonucu Duyurusu

KPSS 2017/1 YERLEŞTİRME SONUCUNA GÖRE:

DOĞU KARADENİZ PROJESİ BÖLGE KALKINMA İDARESİ BAŞKANLIĞI
KADROLARINA YERLEŞTİRİLMESİ YAPILANLAR İÇİN ATAMAYA ESAS OLMAK

ÜZERE
İSTENEN BELGELER VE GEREKLİ HATIRLATMALAR HAKKINDA DUYURU

ADAYLARIN DİKKATİNE : Aşağıda belirtilen maddeleri dikkatlice okuyunuz.

Kurumumuza yerleşen adayların, aşağıda sayılan belgeleri 25/07/2017 tarihinden geçerli olmak üzere 11/08/2017 Cuma  günü mesai bitimine kadar Başkanlığımıza bizzat elden teslim etmeleri (atama işlemlerinin hızlı sonuçlandırılabilmesi ve evrak eksikliklerin tamamlanabilmesi için tercih sebebidir) veya posta-kargo yoluyla ulaştırmaları gerekmekte olup, (postadaki gecikmelerden kişi kendisi sorumlu olup, Başkanlığımız hiçbir şekilde sorumluluk kabul etmeyecektir) belirtilen tarihe kadar evrakları ulaştırmayanların atamaları yapılmayacaktır.

Aşağıdaki belgeler istenmektedir:
 1- Açıktan Atama Başvuru Formu (eksiksiz olarak doldurularak imzalanması) aslı.

 2- Yerleştirme Sonuç Belgesinin internet çıktısı (Yerleştirilen adaylar tarafından ÖSYM sitesinden    alınacaktır),

 3- Mezuniyet Belgesi :
– Adayın yerleştiği unvanını belirten en son öğrenim durumunu gösterir diploma aslı,

– Diplomalarının düzenlenmemiş olması halinde geçici mezuniyet belgesinin aslı,

-Eğitimini yurt dışında tamamlayanlardan diplomalarının denkliği Yükseköğretim Kurulu tarafından onaylananların denklik belgesinin aslı.

(Yukarıda belirtilen eğitim durumunu gösterir belgelerin noter onaylı sureti veya belgelerin aslı ile birlikte Yönetim Hizmetleri Koordinatörlüğüne diplomalarının arkalı önlü bir adet fotokopilerini getirmeleri halinde ilgili Koordinatörlükçe aslı görülmüştür şeklinde onaylanarak aslı geri verilecektir.)

4- 6 (altı) Adet Fotoğraf (4,5 x 6 cm ebadında),

 5- Adli Sicil Kaydı

 6- Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırma Formu (3 Adet) (Dikkat edilecek hususlar kısmı okunarak doldurulması önemle rica olunur.)

 7- Mal Bildirim Beyannamesi (tarih ve imzalı olarak doldurulup teslim edilecektir).
8- Dilekçe

9- Taahütname

HATIRLATMALAR:

  1. Kamu Hizmetlerinin Sunumunda Uyulacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmeliğin “Gerçeğe aykırı belge verilmesi veya beyanda bulunulması” başlıklı bölümün 9’uncu maddesine göre, Kurumumuz kadrolarına yerleştirilen adaylardan gerçeğe aykırı belge verenler ya da eksik, yalan, yanlış, yanıltıcı veya gerçeğe aykırı beyanda bulunanların atamaları yapılmayacak, sehven yapılmış olsa dahi atamaları iptal edilecek ve görevlerine son verilecektir. Ayrıca haklarında Türk Ceza Kanunu’nun ilgili maddeleri gereğince Kurumumuzca yasal işlem yapılacağı hususunun başvuru sahiplerince bilinmesi gerekmektedir. Bu kişilere mali bir bedel (maaş gibi) ödenmişse, ödenen bedelin yasal faiziyle birlikte geri ödenmesi gerektiğinin de ayrıca bilinmesi gerekmektedir.
  2. Kurumumuz kadrolarına yerleşip, evraklarını 11/08/2017 tarihine kadar ilgili Başkanlığımıza teslim etmeyenlerin atamaları yapılamayacak ve adreslerine bilgi verilemeyecektir.
  3. Ataması yapılanların tebligatları için kişilerin MERNİS sistemindeki adresleri geçerli olacaktır.
  4. Halen askerlik görevi nedeniyle silâh altında olanlardan haklarının saklı kalmasını isteyenlerin, yukarıda belirtilen başvuru süresi içinde yalnızca bir dilekçeyi Kurumumuza göndererek durumlarını bildirmeleri ve terhis tarihinden itibaren 30 (otuz) gün içerisinde atamaya esas olmak üzere istenilen belgelerle birlikte Kurumumuza bizzat müracaat etmeleri halinde durumları incelenecektir.
  5. Kurum kadrolarına yerleşip evraklarını eksik dolduran veya evrakların arasında eksik evrak bulunan adayların başvuruları ile ilgili sorumluluk tamamen adayların kendisine ait olacaktır.
  6. Ayrıca, yukarıda anılan Yönetmeliğin “Adayların askerlik ve adli sicil beyanlarının doğruluğu idare tarafından yetkili askeri ve adli mercilerden teyit edilir.” hükmü gereği kişilerden istenilmeyen adli sicil ve askerlik durum belgeleri, Başkanlığımızca ilgili kurumlar arasında yapılacak yazışma sonucunda ilgili kurumlardan gelecek cevaplara göre atanmaya hak kazananların atamaları yapılacak, atanmasına engel bulunanların atamaları yapılamayacak, atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilecektir. Başkanlığımıza evrak teslim edip de ataması yapılamayanların adreslerine bilgi verilecektir.

Başkanlığımız kadrolarına yerleşenler 0(454) 361 52 41 nolu iletişim hattından telefonla atama ile ilgili detaylı bilgi alabilirler.

GENEL BİLGİLER:

Atamalar:

ÖSYM tarafından yerleştirilen adayların atamaları yapıldıktan sonra, görev yeri Başkanlığımız tarafından belirlenecektir.

  1.  İstenilen belgeler teslim edildikten sonra Kurumumuz Yönetim Hizmetleri Koordinatörlüğü tarafından incelenerek, yukarıda belirtilen şartlara sahip olan adayların ataması yapılacak olup, ataması yapılan personel 657 sayılı Kanunun 62. maddesinde belirtilen süre içinde göreve başlamaları gerekmekte olup aksi halde atamaları iptal edilecektir.
  2.  Askerlik işlemleri bakaya durumunda bulunan adayların atamaları yapılmayacaktır.

   Duyurulur.

 

EVRAK TESLİM ADRESİ:
Maden Mah. Eğrice Mevkii No:41                                      28340 Piraziz/GİRESUN
Telefon: 0.454.361 52 41                                                     Faks: 0.454.361 52 40

Duyurular