T.C. SANAYİ VE TEKNOLOJİ BAKANLIĞI
DOĞU KARADENİZ PROJESİ BÖLGE KALKINMA İDARESİ BAŞKANLIĞI HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
(Yönetim Hizmetleri Koordinatörlüğü)
SIRA NO |
HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1 |
KPSS Sonucuna göre İlk Defa Kamu Hizmetine Atanma (B grubu kadrolar için) |
|
30 İş Günü |
2 |
Naklen Atama İşlemleri |
1) Dilekçe |
30 İş Günü |
3
|
Bilgi Edinme Başvuruları |
|
15 İş Günü |
4 |
3071 Sayılı Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun Gereğince Yapılan Başvurular |
1) Dilekçe |
30 Takvim Günü |
5 |
Demirbaş, Sarf Malzemesi ve Hizmet Alımları |
1) Fiyat Teklif Mektubu |
3 İş Günü |
7 |
Demirbaş, Sarf Malzemesi ve Hizmet Alımı Ödemelerinin Muhasebe Birimine Bildirilmesi |
Not: Fatura üzerine ödeme yapılacak banka hesap numarasının yazılması veya dilekçe ile ödeme yapılacak banka hesap numarasının bildirilmesi gerekmektedir. |
3 İş Günü |
(*) Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırmasında geçen süreler dâhil edilmemiştir.
“Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.”
İlk Müracaat Yeri |
: |
Yönetim Hizmetleri Koordinatörlüğü |
İkinci Müracaat Yeri |
: |
Yönetim Hizmetleri Koordinatörlüğü |
İsim |
: |
Gökce KATIRCIOĞLU AKSOY |
İsim |
: |
Elif BAYRAM |
Unvan |
: |
Birim Sorumlusu |
Unvan |
: |
Koordinatör |
Adres
|
: |
Maden Mahallesi Atatürk/3 Sokak No: 2A 28340 Piraziz/GİRESUN |
Adres
|
: |
Maden Mahallesi Atatürk/3 Sokak No: 2A 28340 Piraziz/GİRESUN |
Tel |
: |
+90 454 361 52 41 |
Tel |
: |
+90 454 361 52 41 |
Faks |
: |
+90 454 361 52 40 |
Faks |
: |
+90 454 361 52 40 |
E-posta
|
: |
gokce.katircioglu@dokap.gov.tr
|
E-posta
|
: |
elif.bayram@dokap.gov.tr
|